O que é Web Chat Online?
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Como eu posso ter chat online em meu site?
Live web chat does not require any additional chat software to be utilized, and therefore users do not have to waste time installing any type of software to start chatting. Live web chat is easy to use and accessible to everyone. However, to add chat to your website, you’ll need to invest in live chat software. To learn more about the benefits of utilizing live chat software, check out this link.
Como faço para criar um chat online?
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Por que o chat online é importante?
Atualmente, a maioria das empresas utiliza o chat web online como um canal para comunicação instantânea com os clientes, pois é um método rápido, eficiente e econômico para converter visitantes do site em clientes ativos.
Quais são os benefícios do chat online?
Not only do businesses love utilizing live web chat, but customers do too! Customers love utilizing live chat because generally, they’ll have their questions answered much sooner than if they called or emailed your company. Therefore, the main benefit of live chat is speed and efficiency in customer service. If you need additional help with improving your customer service, consider investing in a help desk software.
Expert note
O chat web online é uma ferramenta indispensável para empresas hoje em dia por oferecer comunicação instantânea e personalizada com os clientes, garantindo eficiência e satisfação.

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